środa, 21 lutego 2024

8- Koreański kimbap...



Teraz taka mała koreańska porażka... czyli eksperyment sprzed tygodni- który nie wypalił.
To kimbap...  Z wyglądu może przypominać sushi ale to coś zupełnie innego. Różni ich skład.
 Gdyby nie wodorosty i ryż, to może by mi nawet smakowało... ale ja potrafię przecież nawet wodę na kawę przypalić
- to czego się spodziewać ?
Ryż mi się rozgotował i go nie posoliłam (bo nie było soli w przepisie), wodorosty zalatywały starą rybą 
a sztuka ugniatania rulonu - to za wysokie progi jak na moje... ręce.

Wklepuję :  1-prawidłowo zrobiony kimbap znaleziony w necie, oraz 

2- mój kolejny koszmarek do kolekcji.

 

 
Na deser mistrzyni tytułowego Kimbapu z kanału "Pierogi z kimchi".

https://www.youtube.com/watch?v=G7IHh9NGwTc&t=202s
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz